Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse av vår webbplats. Om du fortsätter innebär det att du accepterar att cookies används.

Arbetsgivarfrågor

Här finns information som är relevant och intressant för dig som arbetsgivare. Vi svarar på de vanligaste frågorna som våra medlemsföretag ställs inför, exempelvis hur du hanterar en uppsägning, vad du behöver tänka på vid sjukskrivningar och om du behöver en jämställdhetsplan.

För att ta del av materialet måste du vara medlem och inloggad.

Är ditt företag medlem i SVEMEK finns även en personalhandbok.

Rådgivningen

Tel: 08-762 67 70
Mail: rad@industriarbetsgivarna.se 
Öppettider:
måndag-torsdag, kl 08.30-17.00
fredagar, kl 08.30-16.00
lunch, kl 12.00-13.00

 
juni, juli och augusti:
måndag-fredag, kl 08.30-16.00
lunch, kl 12.00-13.00